Onsdag


Ja, då var man nästan precis hemkommen från jobb. Som vanligt har jag jobbat 9.00 - 12.00.
Har käkat lite lunch och nu sitter jag och väntar på att Oscar ska komma hem igen så vi kan åka iväg och köpa gardinstång till taket. Vill gärna att mina gardiner i vardagsrummet ska hänga från tak till golv. Rummet kommer se störra ut då och sen är det så himla fint också :] Sen ska en hylla sättas upp på väggen ovanför tv:n.

Ska försöka inhandla en matta snart också, är så trött på den röda jag har nu. Nu till hösten vill man gärna ha lite mörkare och naturligare färger. Det lär bli en mysig stämning i vardagsrummet när vi är klara.
Så jag ska ta och fjäska för min mamma och se om hon kanske vill betala en del av mattan ;]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback