helgen


lördag - jobbade 10.00 - 16.00 och det var kaos i kassorna. var så mycket folk hela tiden. men skönt med lite hard work work.
sen var det ju johannas inflyrrefest del: 2 med oscar, simme, pidde och zandra. blev utgång i helsingborg där jag bestämt träff med A. det var så kul att träffa honom, var verkligen hundra år sen.

hela kvällen var väldans rolig!

söndag - jobbade 10.00 - 16.00. hade världens otur igår. en kund köpte färg och när färgenburken kom till slutet av kassan så trillar den och locket går av och resultatet av det blir att jag har färg över hela mitt band och ner under bandet. så det var bara för mig att stänga kassan och haffa städpersonalen så vi kunde torka av mitt band.
det värsta är att alla hade ju så roligt åt detta, speciellt johanna. i wonder why?

efter jobb körde jag till min farmor där mina föräldrar och brorsan var - skulle ju fira honom.

idag - ska jag tvätta. det är den enda "roliga" som händer idag..




Kommentarer
johanna;

hahah! jag dör bara jag tänker på det nu! :D

2009-03-30 @ 09:45:10
http://juhaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback