helgen


 


i lördags var det ju johannas inflyrrefest och den var riktigt lyckad måste jag säga.
börjades med förfest med supertrevligt folk, sen vid elva tiden körde jerry oss in till helsingborg där vi alla splittrades. jag mötte upp oscar & co, josse & co drog till tivoli och johanna hängde med jerry hem ;]

jag och oscar & co drog också till tivoli efter ett tag och där blev det dans, dans & dans.

så hela kvällen var faktiskt riktigt riktigt rolig!

igår blev det en riktig bakisdag, körde hem till mina föräldrar och fettade mat och glodde på två hockeymatcher. så skönt att bara vara där och softa, älskar bakisdagar.




( bilder finns på min facebook )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback