gårdagen



mm, igår var jag hemma hos louise och firade henne. hon bjöd på god mat och trevligt sällskap. under hela kvällen tjatade emma och madde på mig att jag skulle följa med till ekebo. så vid halv elva tiden körde vi dit. och jag kan ju säga att det var ett misstag av mig att följa med, där var så sjukt lite folk och så sjukt tråkigt.
men jag och emma försökte göra det lite roligt så hon och jag gick in på barndiscot (13års-gräns). när vi kommer till grindarna stoppar vakterna oss och frågar om vi visste vad det var för ålder, menar dom att vi ser gamla ut eller?
men vi gick iaf in på barndiscot där man möttes av pyttesmå folk, tjejer som klädde sig i korta shorts och uppkavlade linnen och killar som hade sprejat något sorts spray i håret som lös i uvljus. det var hemskt att se.
men det positiva med barndiscot var att dom spelade bra musik så jag och emma skakade loss.

för övrigt så var gårdagen ändå bra, hade man skippat ekebo så hade den vart bättre ;]

just nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att oscar ska komma hem, han är i svalöv och pillar med bilen som vanligt. när han kommit hem ska vi till väla. blir en liten shoppingtur.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback