förvirrad onsdag



vilken dag det har varit idag alltså. jag och johanna har varit på en tripp runt skåne typ.
först körde vi hem till johanna för att hämta lite saker, sen vidare till bauhaus för att köpa spolarvätska. sen bar det av till nova lund där jag skulle söka ett jobb. tog även en drömrunda där bland alla kläder och skor.
när vi var klara på nova körde vi till malmö, skulle göra ett ärende åt oscar på returbil. kan ju tala om för er att vi aldrig om till returbil. vi körde vilse istället. kom till något vägarbete som jag fattade noll av. sen kom vi ut där ifrån och vi körde mot motorvägen men helt plötsligt är vi inne i lund, så det var bara att vända och sen åka tillbaka mot malmö och till slut hittade vi ut till motorvägen. DÅ var jag lycklig, äntligen var man ute ur den röriga staden.

det var första gången jag körde i malmö och aldrig mer, jag började ju nästan böla när vi körde vilse där. kommer aldrig mer köra dit, aldrig någonsin.

men vi kom iaf hem hela, som tur var.


men nu blir det mys med baby boo ♥




Kommentarer
Alex;

Du har blivit utmanad :P

haha kolla min blogg :D

Köss

2009-02-20 @ 14:38:58
http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback