ännu en..



..tvättdag. men nu är där inte mycket kvar. bara en liten hög som jag får bort på torsdag.
blev föresten så sjukt irreterad på en av mina grannar imorse. jag hade / har tvättid mellan 08.00 - 12.00 och när jag kommer ner i tvättstugan och öppnar dörren då ser jag att någon har torktumlaren igång.  jo, då är det den konstiga amerikanaren med en chihuahua som heter "chili" som har sina kläder där i. grejen är den att jag vill inte lämna mina kläder i ett olåst rum, vem vet om där är någon som snottar ?
det värsta var att han kunde inte skynda sig med att ta ut kläder så jag kunde låsa efter mig och jag tänker absolut inte stå och vänta på honom. så jag gick ju efter jag satt igång tvättmaskinerna.
när jag kom ner sen igen så var inget borta som tur var, annars är det han som hade fått ersätta det..
han är en mycket märklig människa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback