glow in the dark


känner mig någerlunda redo för att skriva om vad som har hänt den sista tiden.
i söndags gjorde jag och oscar slut, det var ett gemensamt beslut då vi har känt att känslorna svalnat.
men jag kom snabbt på att jag fortfarande hade/har känslor kvar för honom och jag vill såklart att allt ska bli bra igen.

just nu bor vi fortfarande tillsammans, vi tar det lugnt, sen får vi se. vi har ändå vart tillsammans länge och det är inget man bara kastar bort. men hur det än blir så vet jag att vi alltid kommer vara så otroligt bra vänner.

det är väldigt komplicerat just nu, men jag mår ändå bra.

jag vet att jag har vart väldigt konstig en tid, har alltså inte vart som jag var när oscar och jag träffades och därför förstår jag att känslorna svalnat. men jag vet vad jag gjort för fel och jag ska göra allt för att visa att jag inte är sån egentligen.

ska flytta hem till mina föräldrar snart, då blir vi verkligen testade. då får man riktigt tid på sig för att tänka och det behöver verkligen vi.


ikväll ska vi iaf på dejt, äta ute och sen bowla. kommer bli superroligt!


det finns hopp för oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback