shopaholic



oh, nu har nästan johanna precis kört hem. vi har ju varit på en shoppingtur på nova lund. gick först in på sko punkten så köpte jag ett par vita converseliknande skor för 199kr. skitsnygga. sen blev det ite så mycket mer shopping för min del, eller köpte en hallonsmoothie och den var så sjukt god!

efter nova körde vi till maxi i lödde, där jag köpte två böcker och skithuspapper. sen körde vi hem till mig och käkade.
och nu sitter jag här helt seg, ska snart ut och gå en sväng med oscar. efter det ska vi sola. har ju planer på att bli brun ;]



skorna jag köpte idag




skorna jag fick av oscar




skorna jag köpte förra veckan




Kommentarer
ewe;

skor skor skor :D

gillade alla. (dom du fick av oscar var så snygga på dig) ..men dom vita var riktigt snygga ;)

2009-03-04 @ 19:00:37
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback