sexual tiger

gjorde ett "What is Your Sexual Personality?" - qiuz på facebook. detta blev resultatet:

"You are a SEXUAL TIGER!
You are often a predator in bed with all of the instincts of a wild animal. You please and are pleased. Some people are just naturally sexual beings and you, my friend, are near the top of the food chain."

stämmer kanske? ;]

har inte suttit och gjort quiz hela dagen utan jag har vart med johanna på väla en sväng också, lunchade på blå tuppen, pizzabuffé  - svingott!
efter lunchen gick vi in på gina tricot, så köpte jag en jack/tröja i leopardmönster, och en lila urgullig "halvpolo". båda var på rean, 148 kr blev allt!

nej nu ska jag kolla vidare på "sveriges värsta bilförare", tror nästan jag är med där ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback