nu är dagen äntligen här


nu är det äntligen den 25 januari, denna dag jag längtat efter hur länge som helst, denna dagen som kommer vara den bästa på länge, denna dagen jag ska på chris browns konsert. äntligen äntligen äntligen!

vet iofs inte om mitt huvud orkar en konsert idag, är helt seg efter festandet. det blev ju lite party hos mig igår. johanna, louise & sanna kom. så blev det lite dans till "cha cha slide" och det såg väldigt roligt ut ;]
vid elva drog vi ner på stan och yrade runder, blev väl aldrig en lyckad utgång men hade ändå ganska roligt. träffade roligt folk iaf.

har föresten hittat en vän här i huset, en 15 årig liten pojke. har iofs aldrig träffat människan utan vi kommunicerar via bluetooth, haha helt konstigt.


bilder från gårdagen:

















nej, nu ska jag mysa med oscar framför "bilar" - oscars favoritfilm ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback