makeover!


nu är jag tillbaka från min bloggpaus - som blondinbella skulle ha sagt, nej men har helt enkelt inte haft orken att uppdatera under jul och nyår bara. har typ haft fullt upp.
men som sagt nu är jag tillbaka med en ny design och allt. designen tackar jag jessica för, en superduktig tjej som gör snygga designer, kolla bara min liksom ;]

annars har nyår och alla dagar där efter varit superbra! har firat nyår med de närmsta vännerna  - precis som man ska göra.

igår fyllde ju lilla madde år, hela 19år gammal blev hon. så hon bjöd på en tjejmiddag hos henne med trevligt folk. det bjöds på sjukt god mat och underhållande dans av emma & theres!

idag är jag bjuden på josses 20års fest, vet inte om jag ska dit är helt opepp för fest och det är helt ovanligt för att vara jag. men vi får se vart jag hamnar ikväll!

ska iaf ta tag i disken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback