hungrig


http://www.bloglovin.com/blogg/487545/kiffaobloggse?claim=d2d6uhk5hrg


ooh, är jättehungrig. är det typ alltid, sugen på godis och mat hela tiden. men lugn jag är inte gravid jag har mens. när jag har mens blir jag alltid så sjukt sugen på onyttiga saker.
jag undrar hur der kommer gå för mig under min diet då jag bara ska dricka milkshake (alltså sånna nyttiga), när jag har min mens kommer jag vara värsta monstret ju, stackars oscar.

föresten det är fyra dagar kvar nu till dieten börjar, jag och johanna ska stötta varandra. vi ska bli snyggare än vanligt ;]
under dieten kommer vi bara dricka dessa milkshakes under en lång tid, jag hade tänkt tre månader eller tills jag är nöjd. under denna tiden äter man inget, bara milkshakes och vatten.

så jag ska njuta dessa sista dagar jag får äta för sen är det stopp, ska dricka cola en sista gång. vet inte hur jag kommer klara mig utan coca cola, det är min drog.



och för att skryta lite så är det bara tre dagar kvar till chris brown nu, jag längtar as-as-asmycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback