hemkommen!



hemkommen från shoppingturen nu, kan ju säga att det inte blev en kass från systemet utan två, plus en kass från wedins och en från h&m.
på wedins köpte jag en svart liten partyväska, på h&m blev det en mörkbrun hårfärg, conseler, ett svart armband och ett ljusrosa läppglans.
jag är faktiskt ganska nöjd, även om jag kom hem med fler påsar än vad jag skulle ;]

för övrigt var det en supertrevlig shoppingtur med tjejerna!

efter väla hämtade oscar och hans pappa upp mig, så körde vi till bau för att köpa lampor till hallen. så någon dag ska hans pappa sätta upp dom och fixa så att vi har dimmor, najsnajs.

ikväll blir det kanske fest med johanna, hon kommer iaf hem till mig sen får vi se vad som händer.
ska ni göra ikväll?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback