el taco



puh, nu är jag helt mätt efter dom två välfyllda tacosarna, älskar tacos så jag klämmer lätt två stycken ;]
annars är jag lite smått irreterad på onoff, har skickat foton på framkallning och i mitt mail står det att dom kunde hämtas den 15:e och om inte jag är helt väck i huvet så är väl det idag? så vi körde dit men inga foton har dom fått och det är inte första gången det har hänt. tydligen ska man inte åka dit och hämta dom den dagen det står i mailet.. så jag får köra tillbaka en annan dag..

det är föresten dessa bilder jag väntar på. hade tänkt att rama in dom i svarta ramar och hänga upp dom i vardagsrummet.



 
 





nej, nu ska jag lämna över datorn till min kära sambo som gnäller här ;]



Kommentarer
Fia;

ja jag vet men pengarna måste ju rulla in och det fungerade inte med jobb här nere :) Men du får komma upp och hälsa på tycker jag. puss

2009-01-17 @ 10:28:52
http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback