chris brown !



det hela började med att jag mötte upp ewelina, hennes bror och hans gäng på knutan. tog tåget till forum där vi skulle ställa oss i kön, en kö som var sjukt lång, alltså vi snackar flera gator lång. men måste säga att vi kom in väldigt snabbt ändå.
väl inne på forum hittade vi en riktigt bra plats, man såg hela scenen.

känslan man fick i kroppen när chris kom ner på scenen (ja kom ner  - han hissades ner från taket med en jokermask på huvudet), går inte att beskriva. helt underbart. denna konserten var så sjukt mycket bättre än den förra.
fler gånger blir det absolut, eller hur ewelina?

bilder finns på min facebook (katarina lundstedt), videoklipp finns på youtube och min facebook. titta & njut!


idag har jag varit helt seg, har inte orkat göra något. bara suttit och degat framför datorn. och nu ikväll har jag fått så sjukt ont i halsen, tror det är min kropp som säger till att jag ska sluta med att vara ute sent på nätterna. men hur länge skulle jag hålla det? det är ju löneöl på fredag ;]


nej, nu ska jag mysa med oscar framför csi och sen ska vi kolla på dokumentären "hälften man, hälften träd".
ska ni se den?




du var underbar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback