äntligen


idag har det inte hänt så himla mycket mest legat på soffan och degat. skönt det.
var lite duktig innan och diskade och lagade middag, middagen var väl inte jättegod. honungsglaserad kyckling i ugn, pommes och vitlöksdressing till det. pommesen och dressingen var godast.
det positiva är ju att jag aldrig kommer göra den middagen igen ;]

har även hunnit med att beställa en ny mobiltelefon på  www.katshing.se , det blev den LG:n jag skrev om i ett annat inlägg. vet inte riktigt när jag får den, har bara bokat den men förhoppningsvis snart. det jag gillar med denna telefonen är att man har ettt tangentbord och att man kan ändra textstilen hur man vill :]


visst är den snygg?








vill föresten säga grattis till johanna igen, hon kom in på sin lärarutbildning ♥




Kommentarer
johanna;

taaaaack! :D (för båda grattisarna:P)

2009-01-15 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback