uppdatering



var ett tag sen jag skrev nu. ni vet, det är månas fel. hans låt i melodifestivalen var så sjukt bra så jag svimmade och vaknade upp nu ;]

är precis hemkommen från stallet, har inte var där på hundra år så jag passade på att åka dit nu när madde tar hand om dom. emma och dom är ju på semester.
det var så skönt att vara där. vi tog in gamle kingman och ryktade honom. tyvärr så mår inte han så bra just nu. han har fel på en hov och kan knappt gå, han blir mobbad av en ut av hästarna där och sen är han faktiskt 25 år gammal. så snart är det väl dags att låta honom "gå"
kommer bli sjukt jobbigt för min del, kingman red man när man gick på ridskolan i ausås och sen köpte familjen torstensson honom och då började man att ta hand om honom där, han blev ju nästan min häst. så jag ska försöka vara i stallet så mycket som möjligt nu.

men annars så var det trevligt att träffa madde, inte så ofta man gör det längre. ganska kul att snacka lite skit om allt och alla!

nej, nu ska jag ta av mig stallkläderna och ta på mig någon snyggt. för sen ska jag hem till ewelina en sväng och sen ska jag hämta upp oscar på jobb!


 

(min snutte)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback