uppdatering



efter traumat i onsdags har jag nu lugnat ner mig och kan äntligen uppdatera min blogg.

i torsdags kom johanna hem till mig på dan en sväng, sen bestämde vi oss för att köra till väla. nu när vi ändå skulle ut så passade jag på att söka ett jobb på b.young på söderpunkten, så nu hoppas man på positivt svar där ifrån.
när vi kom till väla gick vi in på audio video för att framkalla ett foto och under tiden det fixades kollade vi på en massa kläder, såklart. vi köpte dock inget.
det enda jag köpte var en ros till oscar, han hade haft en dålig dag på jobbet och såklart vill jag ju muntra upp honom :]

efter väla körde vi till oscars jobb, där jag gav honom rosen och han blev jätteglad, som tur var. sen hängde jag med johanna hem och sen kom oscar dit när han hade slutat på jobb.
så det blev mest en sogt kväll.

igår skulle vi fira oscar lite, mina föräldrar skulle komma och vi skulle bjuda på mat. så det blev lite shopping på city gross och städning när man kom hem.
när mina föräldrar anlänt bjöds det på fläskfilé á la grekland och den var tydligen sjukt god. jag fick tyvärr inte smaka. men alla tog flera portioner så den måste ha varit god.
till efterrätt blev det gammeldags vanilj och varma hallon och det gillades också.


det var en supermysig kväll igår, mina föräldrar är bäst ♥

idag fyller ju oscar år, grattis baby!
så ikväll kommer några vänner hit och firar oscar, jag bjuder antagligen på mat igen. så förhoppningsvis får oscar en trevlig födelsedag.


nej nu ska jag handla till ikväll!



happy b-day baby ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback