på det igen



igår var jag och oscar på ewelinas 22års fest, hon bjöd på mat och dryck. skulle egentligen inte dricka men ja, jag tog tre drinkar. så det var ganska lugnt.
vid elva tror jag det var så skulle vi hem, men det blev faktiskt en utgång för min del med johanna. var på bulls ett tag och sen drog vi vidare till utposten för att träffa henke & co. skulle hänga med dom till cardinal sen men det gick väl inte så bra. vi är fortfarande för små. hatar att vara liten.

men hela gårdagen var sjukt bra. ewelinas fest var toppen och utgången var väldigt nice!














ikväll blir det ju "fest" igen, ska till louise och fira henne. för min del blir det lugnt efter som jag är körandes.

nej nu ska jag göra mig snygg, om det nu går..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback