helgen



i fredags var jag och johanna barnvakt åt sötnosen moa. så vi åkte till väla en sväng, där det lunchades och shoppades.
när man var hemma från väla, var det bara att börja fixa lite här hemma eftersom det skulle komma lite folk. men inte kom det några, det vara bara johanna som inte dissade.
vår lilla förfest var ganska lame, likaså utgången.

man trodde att lördagen skulle bli bättre, boese skulle ha lite party och sen utgång i landskrona. en liten förfest blev det men utgången var lame. inget folk ute, helt stendött.

igår var vi och kollade på bilar, provkörde nya golfen. underbar. hade gärna bytat ut oplen mot den!
sen körde vi hem till oscars mamma där det bjöds på stek (min stek), potatis, brunsås och gelé. perfekt sista måltids-middag.
när vi kom hem gick vi inom babben och köpte cola, popcorn och m&m:s. och satan vad jag krängde. man får ju passa på liksom ;]

så idag har jag börjat med min diet. satte klockan på 8, så jag kunde gå upp och dricka min shake. började med banansmak, smakade inte så illa egentligen. men min hjärna inbillade sig att det var äckligt så jag klöktes några gånger  - trevligt va?

andra måltiden gick bättre, shake med vaniljsmak. den var faktiskt riktigt god.


annars går det ganska bra, har inte fått panik än iaf. visst jag är lite hungrig men dricker mig mätt på vatten. ska ju faktiskt dricka 3 liter om dagen.

jag längtar verkligen till den dagen man märker resultat, hoppas den dagen kommer snart.


ska diska och lite sånt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback