en krock och ryggsmärta!



sov ju hos johanna inatt, det var väldigt mysigt. men hon tallade inte på mig, så jag blev en aning besviken.
somna ganska sent då en nötta ringde mitt i natten och skulle berätta att han skulle käka nudlar ;]
så klockan 7 kör jag och johanna vars en bil till helsingborg i det hemska snöovädret. jag kör bakom johanna hela tiden, så kommer vi till en kurva där det var riktigt halt. och johanna kasar rakt in i ett räcke. bilen såg inte så jättefin ut efter det men jag är sjukt glad att hon inte körde in i den mötande bilen. mitt hjärtebarn  ♥

annars idag har de inte hänt så mycket roligheter. jo, vi laddade ner narnia 1 och kollade på den. den var snuskigt bra!
sen efter filmen skulle jag diska, mitt i allt ihop så känns det som någon knäcker min rygg på mitten. var tvungen att sätta mig ner på golvet men inte fan kändes det bättre. gick och lade mig i sängen ist, oscar masserade min rygg med hästlinement, det blev inte bättre  -såklart!
kunde inte ens lyfta mitt huvud, var typ helt förlamad. men nu har det gått över lite grann, men gör fortfarnade asont.
hoppas verkligen det blir bättre imorn, hade ju tänkt att umgås med johanna då :]

men kan jag inte gå normalt får någon hämta mig och min rullstol!

ska lösa korsord nu, c ya!




Kommentarer
johanna;

det är bara för att du ska slippa diska ;)

2009-02-05 @ 18:01:28
katta;

klart det är ;) men oscar gjorde det istället ^^

2009-02-05 @ 22:06:21
http://kiffao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback