alla hjärtans dag..



..och melodifestivalen, jag är helnöjd!
oscar sitter just nu och mumsar i sig en pizza framför mig medans jag smuttar på mitt vatten. just nu hatar jag att jag går på denna dieten, hade ju velat äta god middag och sen en god efterrätt men oscar. men no can do.
men jag försöker istället tänka "bara tre veckor kvar" och "känd & smal", jag försöker med andra ord tänka positiv ;]

har föresten gått ner 6kg nu!

annars denna kärleksdag händer det faktiskt inte så mycket, blir en lugn och mysig hemmakväll framför melodifestivalen. måns uppträder ju ikväll och det tänker ju inte jag missa. har hört en liten snutt av hans låt och jag älskar den, så han kommer gå vidare, han bara måste gå vidare!

nej, nu ska jag lukta mig mätt på oscars peperonipizza. mmm-mums.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback