8 sanningar



läste detta på isabelles blogg, så tänkte att jag också skulle berätta 8 sanningar om mig.

1. hatar tånaglar, alltså riktigt långa och äckliga.

2. tänder sjukt mycket på killar med vita boxer, det är så hett!

3. är rädd för att köra till platser där jag aldrig varit, kör ju bara vilse.

4. älskar russin, kan äta en hel stor burk utan några problem.

5. har det värsta skrattet i världen, jag väser.

6. älskar när killar drar sina fingrar genom sitt halvlånga hår bakåt, mmmums!

7. saknar en viss person så sjukt mycket varje, går inte en dag utan att jag tänker på henne.

8. är ganska korkad. detta citatet säger väl en del:
"voje - du har fan bara vakum i huvet.
jag - men det är i allafall bättre än inget"


någon annan som vågar avslöja sina djupaste hemligheter?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback