Julaftons-kväll

Ja, då har Oscar precis kört för köra hem hans mamma som har varit hos oss och firat julafton, så har vi haft lite julmys och julklappsutdelning  - Oscar var tomte.
Tidigare idag var vi hos farmor och firade julafton där med min mamma, pappa och bror. Självklart åt vi en hel del julmat, så nu är man lagom mätt, men det hör väl julen till? ;] Även hos farmor blev det julklappsutdelningar.

Klappar jag har fått: 2 (ett svart & ett lila) diadem med rosett, ett spänne & ett halkskydd till min framtida snowboard, strykbräda, presentkort på ikea, presentkort på manikyr, en ascool zebramönstrad spargris, pengar, carolina gynnings 2:a bok, ett par supermysiga myssockar, juliga kökshanddukar och en stavmixer.

Har verkligen haft en superunderbar julafton och så fort Oscar kommer hem så ska vi fortsätta att fira, bara han och jag, ja Milo också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback