wild horses

har ni hört natasha bedingfield - wild horses ? om ni inte gjort det så ladda ner den typ nu. det är en ruskigt bra låt!

igår var det full rulle hela dagen, gick upp 5.40, fick skjuts ner till tåget som gick 6.45, tåget som tog mig till landksrona där jag hade min körlektion 7.30. körlektionen gick sjukt bra, jag kan faktiskt köra riktigt bra nu. efter körlektion fick jag vänta på en buss till johanna i nästan en timme  - nog drygt! under väntetiden gick jag till citygross och köpte frukost, lunch och frukt.
när jag framme hos johanna körde vi direkt till jobb och jag jobbade mellan 10.55 - 20.10.
jobbade med söta linda på kvällen  - det gillas!

sen en annan sak om igår, det var löning och en bra sådan + att jag och oscar firade 26 månader, älskar dig älskling!




idag är jag ledig eller jag är ledig till fredag nästa vecka, sen är jag i kalmar och jobbar från fredag - söndag (veckan efter). men idag händer det nog inget speciellt, skulle träffat johanna men får nog skippa det, kom på att jag skulle åka till farmor och bli lite firad av henne  - för jag fyller faktiskt år på fredag nästa vecka!

imorgon blir det förhoppningsvis fest med ewelina, var ett tag sen man träffade denna skönhet. som det ser ut nu så blir det förfest hos mig, men sen vet man aldrig var man hamnar när man är med henne.

på söndag, kommer mina föräldrar och firar mig i förskott eftersom jag inte kommer vara hemma på tio dagar när jag fyller år. men då hade jag tänkt att bjuda på tårta eller om jag ska baka något.



nej, nu är det dax för frulle. synes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback