black nails!


har precis målat mina naglar, svarta fick dom bli  - superhett. är så stolt över mig själv som slutat bita på naglarna, det har liksom blivit kvinna av mig med.

sitter och kollar på the voice och just nu  är det kodjos värld, det suger verkligen. tycker inte att han är rolig för fem öre. tycker inte att han ska få kalla sig för komiker, så det så!



idag är det trist väder här i helsingborg, sånt väder man bara ska sitta hemma, vira in sig i sitt täcke, läsa en bra bok eller kolla på en bra film och tricka te. men det ska inte jag, jag ska umgås med johanna idag. skulle nog ner på stan en sväng, men jag ska INTE SHOPPA. måste spara lite pengar nu, har ju redan shoppat för mycket. hur kan man ens shoppa för mycket?


fick precis ett sms av min kära sambo, han frågade hur det var med mig och sen skrev han: "bara så du vet så har jag bokat tv:n kl 22 ikväll." tycker det är sött att han bokar tv:n bara för att han ska få se sitt program om bilar.


nej nu ska jag byta mysdressen mot mina fina höstkläder, synes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback