äntligen!


mitt berg av tvätt är äntligen borta, hann till och med tvätta mer än vad jag tänkt  - det gillas!
så nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet och tittar på vänner, tröttnar aldrig på den serien. borde köpa boxen.

funderar på vad jag ska göra ikväll, är sjukt trött så det blir nog bara att vara hemma. men ville in på ikea en sväng för att kolla på lite möbler jag tänkt köpa. vet inte om det blir att vi köper golvet till hallen idag, kan inte bli klara i hallen förrän vi lagt nytt golv för jag spyr på det vi har nu.

här är lite saker som jag vill köpa till hallen, vad tycks?






Kommentarer
Mindy;

tack för din kommentar! :)

är allt bra med dig?

2008-09-19 @ 17:54:36
http://maaandimoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback