"you had me at hello"



har ni sett "jerry mcguire" filmen med tom cruise? det är ju där "you had me at hello" kommer från.
tycker iaf att den mening stämmer överens med hur jag känner för oscar.

kommer ihåg när vi träffades första gången, det är väl 4-5 år sen. när jag bodde i tranarp. oscar hade vart på studentfest med min bror & gänget.
min bror väckte mig tidigt för att berätta att oscar var där, så jag gick upp för att säga hej. var lagom förkyld, ruffsigt hår och sledna mjukiskläder.
kommer ner i köket och där satt han och vi sa bara "hej" till varandra. sen gick jag där ifrån. men redan där föll jag för honom. han var snyggingen i mitt kök som jag inte visste namnet på.

you had me at hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback