söndag!


godkväll gott folk! idag känner man sig lagom trött. två dagars festande ju, men jag klagar inte.
igår var det ju julfest med jobb, var på restaurangbåten swea, ni vet den utanför knutpunkten. det bjöds på god mat, en gratisdrink, massa dans och en massa skratt.
vid 23-tiden drog jag, sara och linda vidare till crom-bar för att dansa till bra musik, dröjde ca 30 minuter sen kom daniel, christer, wille och daniel också till crom. tror dom saknade oss.
sen dissade jag och linda crom ett litet tag för shakespear där henke & co var. så satt jag där och snackade skit med dom och linda var med sin "vän".
sen dissade vi shakespear och drog ner till crom, men det var halvroligt där så jag åkte hem tidigt med oscar.

men kan säga att det var en perfekt lördagkväll, riktigt perfekt!

orkar inte lägga upp alla bilder här från igår, men dom finns på facebook. ni vet ju vad jag heter, hoppas jag?














idag vaknade vi hyffsat tidigt, så vi bestämde oss för att åka till nya saab och kolla på lite bilar. och såklart hittar man sin drömbil där. saab 9-3 ss, svart  - kärlek! får se om man har råd med en sån någon dag, ni kan väl hålla tummarna?
efter vi vart där åkte vi till väla och gick en sväng, handlade lite mat osv.
sen har det inte hänt så mycket mer, men det är ju söndag så det ska väl inte hända så jättemycket.


vill ni veta en hemlis?
jag och oscar är tillsammans igen, blev det typ idag. så jag är överlycklig. det känns så bra nu, alltså riktigt jävla bra!


men nu ska vi glo på wallander!

höres!



Kommentarer
Fia;

Va bra gumman att det har löst sig mellan er.. :)

2008-11-24 @ 08:59:02
http://annsofieakesson.blogg.se/
martina;

så sjukt glad för er=)

2008-11-24 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback