sliten, stel och slö

skulle inte hängt med till väla igår, hittade världens finaste klänning på lindex. men köpte aldrig den. har inte riktigt råd med det. men gud så fin den var, den satt perfekt också.
borde kanske fjäska för mamma?
det enda jag köpte igår var två nagellack för 39 kr på cubus, en i guld och en neonrosa. me love!
har den rosa nu, den syns duktigt mycket.

idag händer det nog inte så mycket, är hemma hos oscar  - såklart. vi har umgåtts sen i söndags, det känns bra.
borde städa lite här, ser ut som andra världskriget.

ikväll hänger jag kanske med johanna till carro på en vinkväll, dricker iofs inte vin så det får väl bli vatten för min del.
fixar det sig med skjuts dit och hem så är jag på.




afasi & filthy & snook - sliten stel och slö

scorpions - wind of change

sinead o connor - nothing compares to you

david bowie - life on mars

the fray - how to save a life

queen - radio gaga

seal - kissed by a rose

passion pit - sleepyhead

varsity fanclub - future love

erik hassle - hurtful

justin garner - on my radar

lil eddie - city of my heart



mitt nya nagellack

Kommentarer
per;

Tjo, passion pit - Sleepyhead bara att ladda ner på nätet. hur går det på den västra sidan? tjopp

2008-11-09 @ 20:49:21
http://gummituta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback