shopaholic!


idag har jag haft bilen och då har jag passat på att åka på en shoppingrunda på väla. sprang direkt in på lindex och köpte en svart klänning, en rödrutig skjortklänning, 3 bh:ar och ett par ursnygga hipsters i lila spets. efter lindex besökte jag kicks. köpte lite smink, hudvårdsprodukter till kropp och ansikte. min hy ska må bra denna vintern.

kan ju tala om för er att det blev en dyr shoppingrunda på väla, men sen är ju jag shopaholic.

efter väla körde jag hem till mor och far, hängde med dom till ängelholm och käkade lunch. sen körde jag till bauhaus, hälsade på johanna som jobbade.

sen körde jag och hämtade oscar på jobb, så körde vi till svalöv och lämnade lite bilgrejer till kent. sen körde vi hem igen.

och nu sitter jag här i soffan, precis kollat på "cold case" så jävla bra.



på torsdag åker oscar och grabbarna till idre och det betyder att jag har lägenheten för mig själv fram till söndag, så är det någon som vill umgås är det bara att komma och hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback