rubrik


igår somnade jag på soffan lite efter nio, känns ganska loffigt. men ack så trött jag var.
snart ska jag gå till bussen som tar mig till jobb, jobbar 11.10 - 18.25. skulle egentligen slutat 16.00 men dom frågade om jag ville jobba längre och självklart tackar inte jag nej till det en söndag  - tacka fan för OB.

idag är det faktiskt en underbar dag, för idag kommer oscar hem från idre. har saknat honom så sjukt mycket så jag ska krama ihjäl honom ikväll!


nej, dags att gå till bussen!



Kommentarer
marthina;

haha. tacka fan för OB. Its the shit!har precis glott på en film som jag tror du hade gillat, "step up 2 the streets"

Kolla på den om du inte sett den .Dans film o sån där ghetto musik som du gillar=) Men den va faktiskt bra. Kram på dej snygging

2008-11-30 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback