längtar


vet ni vad? idag är det faktiskt 1 månad kvar till underbara julafton och jag som bara älskar julen längtar jättemycket till julafton.
julen är verkligen den bästa tiden på året, tänk er doften från den klädda julgranen, doften från lussebullarna och glöggen. små-ätandet av russin, nötter, clementiner, apelsiner och pepparkakor  - mumsfillifabba! tänk bara på all julbelysning och julprydnad, så underbart. hela stämningen över jul är underbar.

julen får mig alltså på bra humör!

idag har jag umgåtts med ewelina - den fina. har vart på sjukhuset en sväng, sen hemma hos mig, sen gick vi ner till stan och fönstershoppade lite. blev en liten fika på "alexandra" sen hämtade oscar mig.

ewelina, du ska ha stort tack som ställt upp för mig. du är superbra :)







nej, nu ska jag hoppa på oscar och busa lite. ska nog påbörja en önskelista också.




Kommentarer
ewe;

DU ska ha tack som ställt upp för mig. alltid så snäll!

2008-11-24 @ 18:56:44
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback