city of my heart


världens längsta dag var i onsdags, gick upp vid 7-tiden. körde oscar till jobbet, hämtade upp ewelina lite efter 8. körde till sjukhuset, parkerade för första gången i ett parkeringshus och jag hade noll koll på hur det funkade  - tom i bollen.
när vi var klara på sjukhuset åkte vi till maxi, handlade frulle, körde hem till mig och käkade. lite efter 12 körde vi in till ängelholm, har aldrig kört i ängelholm så det var inte så lätt för mig att hitta till maddes skola. men efter ett tag så hittade vi dit.

sen var det dags för klippning och färgning, klippte säkert av 15 cm av mitt hår. så nu är det kort  - igen! me like!
kort och mörkt.
tyckte så synd om ewelina som fick sitta i en soffa för sig själv i ca 2 timmar, men du var supersnäll som hängde med.
jag blev riktigt nöjd med frillan, tack så mycket madde!

idag är det johannas 20års fest som står på schemat, det blir tjejmiddag med en kille sen utgång i landskrona. kommer bli riktigt nice.



längtar som fasen till löning, då bokar förhoppningsvis jag och ewelina konsertbiljetter till chris brown. han kommer till danmark den 25 januari och jag bara måste se honom, igen!

men nu ska jag ta tag i disken, sen ska jag hem till landet sen till johanna!
ha en trevlig fredagskväll, det ska jag ha!

Kommentarer
ewe;

jag är snäll mot dom som är snälla mot mig ;)

ha de kul ikväll!

2008-11-21 @ 19:08:51
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback