nice ass


ooh, jag är helt cp-megatrött idag, har vart det hela dagen. men jag kan skylla på att jag gick upp 7.30, det är så sjukt tidigt. tyvärr måste jag gå upp tidigt imorn också. ska jobba imorn också, 8.45-16.00  - sege ostbåge!
annars har det gått bra på jobb iaf, soft att vara i info när där inte är något att göra. det är nice.

efter jobb åkte jag och johanna till väla, jag skulle bara köpa lite dricka till lördag men så råkade vi gå förbi h&m och då såg en klänning jag tittat på så sjukt länge, en mörkturkos. och eftersom jag tittat på varje gång jag vart på h&m så var jag bara tvungen att prova den och självklart var den så snygg på. får riktigt nice ass i den och jag är överlycklig för annars har jag inget ass. så jag köpte den. var liksom bara tvungen!
sen gick vi ner till systembolaget och inhandlade lite dricka, man måste ju fylla på spritförådet imellanåt.

sen körde jag och hämtade oscar på jobb sen körde vi hem och nu sitter jag här och ugglar. ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för sängen, känner verkligen för att gå och lägga mig nu.

föresten, ett stort grattis till min pappa som fyller år idag, grattisgrattis! ♥


dagens ord: kött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback