kissed by a rose


längesen jag uppdaterade nu, har helt enkelt inte orkat. ja, jag är lat.

i måndags var jag på gekås, ullared med johanna och monica. shoppade för ca 2000 och det blev en massa saker.
blev lite julpynt, kläder till oscar och litta annat.

i fredags blev det en fika med malin, ann-sofie och hennes lilla nova. väldigt väldigt trevligt. ann-sofie har världens sötaste dotter.
på kvällen blev det filmmys med oscar, det blev först björn gustafssons dvd sen indiana jones.

i lördags fick jag hoppa in på jobb, sen blev det pizza på chaplins, byavarv i klibban och film/spelkväll med malin och marcus. supernice!

igår sov vi typ länge, sen körde vi till oscars jobb och fixade lite med ansökningar till mig. sen körde vi till väla och köpte en julklapp till kerstin. sen iväg till bauhaus, jula och citygross.
när vi kom hem lagade vi supergod middag, fläskfile med timjan och vitlök, klyftpotatis, sallad och dressing. svingott var det.



en snabb uppdatering, nu ska jag städa och diska.

Kommentarer
Fia;

Naw.. du är lika söt pudding :)

2008-12-09 @ 21:49:39
http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback