Smellykät


Godkväll!
Har precis käkat kvällsmat, varma mackor med skinka, ananas, lök, vitlök & ost. Luktar bara vitlök nu, lukat alltså väldigt mycket. Tyckte faktiskt att vitlöken var för stark och ändå älskar jag vitlök.

Idag har jag jobbat, 9-12. Efter det blev det stan med Ewelina. Vi kollade i lite butiker, jag köpte en kjol gratis på H&M, den kostade 50 riksdaler och det hade jag i bonuscheck. Så det blev billigt :]
Efter shoppingen gick vi och solade och nu ska jag verkligen försöka att sola 2-3 gånger i veckan. Hatar att vara likblek. En annan fördel med att sola är att mina fräknar syns och det älskar jag.

Ska nog gå och borsta mina tänder nu, så jag blir av med lukten.

Kommentarer
ewe;

haha du kan få lite av mina fräknar :D



thank u 4 today.

2009-10-27 @ 20:38:07
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback