grått & kallt

sitter just nu och väntar på att johanna ska komma så vi kan köra till ängelholm. ska till madde så ska hon färga håret på mig. det behövs verkligen!

har lite ont i magen för att gå ner till bilen, har en känsla av att jag kommer ha en böteslapp sittandes på vindrutan. är liksom väldigt medveten om att parkerade helt galet. men orka köra halva stan runt för att hitta en parkeringsplats?

föresten, från torsdag - söndag kommer jag vara ensam hemma. oscar ska på sin första racingtävling i kinnekulle. tycker det är väldigt tråkigt att jag inte kommer vara med. vill ju se när han vinner för första gången. jag vet att det kommer gå jättebra för honom, men man vill ju gärna se det :]

så om ni inte har något för er så får ni gärna komma och umgås med mig, hatar att sova själv nämligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback