aldrig mer att jag åker hiss!


fastande i hissen innan, var påväg upp från tvättstugan och precis när den kommer till min våning så stannar den. och jag kommer inte ut och jag kunde inte åka till en annan våning. oscar fick ringa till någon kille som sa att jag skulle hålla inne stop-knappen i 15 sekunder och sen trycka på en annan knapp och såklart funkade inte det. men efter några minuter så funkade det, så efter 15 minuter kom jag ut ur hissen.
oscar ringer tillbaka till killen som hjälpte oss och berättade att jag kommit ut då sa han att han hade skickat räddningstjänsten.

så när jag gå ner till tvättstugan ser jag en brandbil utanför porten. tänk er att dom skickade en massa brandmänn för att rädda mig ur denna traumatiska upplevelsen ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback