vad är det för fel på mina grannar?



nu ska jag berätta om en tant som bor här i huset. denna tant lägger sig i allt. och just idag är hon sjukt jobbig. jag hade helt glömt bort att jag hade tvättid mellan 8-12, så nu står hon utanför min dörr och plingar, hon öppnar till och med brevinkastet och kallar på mig och frågar om hon kan ta min tvättid. jag orkar inte med henne för hon ska alltid plinga på och jag har tröttnat.

alltså vilken människa går ner i tvättstugan och kollar om folket tar sina tvättider? och vilken människa orkar plinga på hos någon och fråga om man kan ta deras tvättid? och vilken människa pratar genom ett brevinkast?

en annan gång plingade hon på efter vi packat ner julbelysningen och satt ner dom i källaren. då ville hon att vi skulle lägga något över dom så dom inte förstördes. verkligen jättesnällt av henne på ett väldigt väldigt konstigt sätt.
hon måste ju verkligen snoka på allt och alla?

förhoppningsvis slutar hon med plingandet för idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback