morr



vaknade för ett litet tag sen och skulle sätta igång tv:en, men den har bestämt sig för att inte funka idag. jag orkar inte en till söndrig tv. tror vi har haft 5 st sen jag och oscars flyttade ihop. jag är så sjukt nära på att ringa mina föräldrar och fråga om dom vill lägga ut till en ny tv. men känns så himla fel. men jag orkar seriöst inte låna ännu en tv av någon.
blir så arg!

föresten, igår blev det en ganska soft dag. jag och oscar låg framför tv och kollade på film, hade laddat ner den nya med will smith  - seven pounds -  och den var så sjukt bra, jag bev helt rörd utav den. ni borde gå och se den på bio, tror den hade premiär igår.
efter filmen fixade jag mig lite och sen körde jag hem till johanna där vi tog det lugnt. kollade på en massa recept på matklubben.se, jag bara längtar efter att få laga en riktigt god middag och sedan få äta den. men det är fyra veckor kvar till dess ;]
körde hem lite innan tolv och när jag kom hem satte vi igång en film till  - spiderman 3 -  men såg iofs inte hela, var ganska sleden.


ikväll blir det iaf 25års fest i landskrona hos sötnosen maria :] sen vet man aldrig om man drar ut i landskrona senare på kvällen!



nej, nu ska jag ringa mina föräldrar och disskuterat tv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback