fyndat i källarn



för drygt en timme sedan bar jag och oscar ner lite saker i källarn, då passade jag på att kolla i lite påsar. då hittade jag en nettopåse med kläder i. tog upp det i lägenheten och provade kläderna och jag fyndade lite nytt.
en svart kofta, en "cowboy"-skjorta och en rödrutig kortärmad skjorta.  jag är helnöjd!

ooh, sitter och längtar till mars månad. så mycket som händer då, på helgerna iaf.
7 mars är det volbeatkonsert i lund, 14 mars är det framfyllan på bahnhoff med henke & gänget, 21 mars är det johannas första inflyttningsfest och 28 mars är det hennes andra inflyttningsfest. känns som om man kommer vara full hela mars. men jag klagar inte.


 
 

kände för att vara lite ego ;]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback