fortfarande



är fortfarande förkyld, men är iofs på bättringsväg. tar bara så otroligt lång tid innan man blir frisk. jag får helt enkelt fortsätta med att snorta nässpray ett tag till.

har föresten druckit alla mina shakes nu, har faktiskt inte varit så jobbigt ÄN. jag är såklart hungrig, har varit det hela dagen men inte så jag mått dåligt. dricker ju vatten hela tiden och det betyder att jag kissar hela tiden. trevlig information, eller hur? ;]

ikväll ska jag köra till mina föräldrar och hämta en våg och efter det ska jag och ewelina ut och gå en runda. skönt med en kvällspromenad.
jag och ewelina letar yogapass som börjar vid 20.00 tiden, om någon vet så får ni gärna säga till!

nej, ska hoppa in i duschen nu!
TJAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback