uppdatering


känner att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, har inte haft ork eller tid. har jobbat sen lördags och jobbar fram till fredag så man är ganska så trött.
men får uppdatera er lite om vad som hänt de senaste dagarna.

lördag: jobbade på dagen sen blev det fest hos mig med nya och gamla ansikten. drog sedan vidare hem till henke på soft drickande, sen drog jag, johanna, sanne, emme och emil till tivvan där det dansades för fulla muggar.

söndag: jobbade på dagen, sen hem och umgås med oscar och hans mamma. käkade god mat och kollade på film eller ja, jag kollade ungefär 40 min av filmen sen somnade jag runt halv nio och vaknade sedan kl 8 dagen efter.

måndag: jobb

tisdag: jobb

idag: jobb, umgås med johanna och föräldrarna. och nu sitter jag här och softar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback