körsbär, körsbär, pang, pang!


imorse var jag ju på intervju på bauhaus i lödde, kan ju säga att det ite var en arbetsintervju utan det var mer en närkandubörjaintervju.
tjänsten jag fick är ett vikariat på fem timmar i veckan, alltså varannan helg. och börjar vecka 20.
folket verkar faktiskt riktigt trevliga där, ska bli kul att lära känna lite nytt folk.

efter lödde körde jag familia och köpte lunch till mig, johanna & pidde och köre hem till johanna och käkade.
körde sedan till jobb och det var kaos. sen var det dött ett tag. sen 30 minuter innan jag skulle gå så kommer det asmycket folk så jag får jobba över 15 minuter. seegt!

naj, nu ska jag laga mat eller ngt och lyssna på killen som spelar gitarr och sjunger nere på innergården :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback