hey miss sunshine


igår var det meningen att jag och oscar bara skulle bara hemma och glo på film och käka pizza. pizza blev det men ingen film för min del. jag och johanna bestämde oss för att köra en utgång i landskrona, nyktra! men det blev det inte. oscar gick på bio, johanna kom hem till mig, vi körde och hämtade dricka, hade en egen liten förfest, mötte upp oscar när filmen var slut, gick ner på stan och mötte upp hampus & jonte och hängde med dom på en förfest ovanför zoobar.
20 killar och jag & johanna. det betyder att johanna mådde ganska så bra ;]

vid ett tiden drog jag, johanna, hampus & swea till tivoli och skakade rumpan.
hela kvällen var faktiskt riktigt rolig, trots att man inte druckit så mycket. äntligen har jag kommit på att man inte behöver dricka för att ha kul ;]


idag ska jag jobba, 12-17. har jobbat åtta dagar i rad nu och en nionde blir det imorgon. så jag bara längtar till jag får lönelappen för denna månaden.


efter jobb hämtar oscar upp mig så ska vi till röstånga och kolla in hans mammas nya lägenhet. så bjuds det på mat osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback