guttland


gårdagen på jobb var faktiskt riktigt rolig, fick ju roligt sällskap av jenny och johanna.
när jag slutat hämtade johanna upp mig, så körde vi hem till mig och jag käkade, sen blev det en racingtur i stan med johannas lilla polo.
hittade tyvärr inte många som vågade ställa upp, jag förstår dom ;]

igår planerade jag och johanna en tripp till gotland, måste ju se sverige lite. så förhoppningsvis blir det till nästnästa löning.
ska även passa på att träffa nils, om han vågar?

blev även inbjuden till en stor midsommarfest av henke & gänget. är riktigt sugen på att dra dit faktiskt. känns bara så fel om jag inte ska vara med oscar?


nej, nu ska jag dra upp oscar ur sängen och köra han till jobbet och sen köra vidare till mitt jobb. jobbar kl 9-12 i info. sen har jag en "arbetsintervju" med min chef kl 15.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback