uppe med tuppen!


fattar inte varför jag vaknar så tidigt när jag är ledig, varför kan jag aldrig få sova till 12 iallafall?
jag är ingen morgonmänniska  - usch nej!

känner att jag har varit dålig med att uppdatera så jag får väl berätta lite om min helg.

lördag - jobbade 12-18.25. sen fick jag skjuts hem av mina föräldrar, så följde dom med mig upp och umgicks ett litet tag. mys, mys, mys.
någon gång vid 20-tiden kom johanna, så softade vi lite och sen avslutades kvällen med ett besök på akuten. men vi hade väl ganska kul ändå, johanna?

söndag - jobbade 11-15.20. sen hem till mina föräldrar och hämta lite kläder, sen när jag kom hem krängde vi pizza. och efter det deckade jag på soffan vid 18-tiden, vaknade igen lagom till "wallander". när det var slut gick vi och la oss och jag somnade på direkten. var alltså riktigt trött den dagen.

igår - träffade jag marthina på väla, lunchade osv. sen körde vi inom familia där vi tog en fika med malin. sen var det dags för mig att jobba 15-20.25.

nej, ska nog få i mig lite frulle sen slå in resten av julklapparna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback