hemmamys


kom hem för ca en timme sen, har ju vart hos kent och lena och firat jul med deras barn och barnbarn. lena bjöd på underbar middag, sen bjöds det på julklapps-leken. man köper julklappar för en viss summa (vi hade 50kr), lägger dom i en hög på bordet, slår med tärning och får man ett eller sex så får man ta en julklapp, i slutet sätter man klockan på valfri tid som bara en vet och så slår man tärningen igen och får man ett eller sex så ska man ta en julklapp från någon annan. när tiden gått ut så får man dom julklapparna man samlat på sig.
faktiskt en riktigt rolig lek, ni borde prova den ;]

nu så sitter jag och oscar och myser i soffan till gladiator som går på kanal 5, gillar inte denna filmen men det gör oscar så jag får snällt sitta här och titta på den. fast nu när jag tittade på honom så har han somnat här, han är ett sött litet barn ;]

imorn blir det jobb som gäller, 12.10-18.25. efter det vill jag faktiskt inte göra något ansträngande, har blivit erbjuden att festa men jag är inte riktigt sugen på det  - sorry johanna.
ska ni göra imorn?


nej, nu ringde johanna så nu får jag trada med henne! synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback