godkväll!


idag har vi haft en riktig hemma-film-mys-kväll, vi vaknade halv två och har degat sen dess. vi har alltså hållt en riktig söndag  - det gillas!
ikväll såg vi på wall-e och batman - the dark knight  och jag måste säga att det var riktigt bra filmer, alltså riktigt jävla bra!

igår var det ju fest för min del, först en miniförfest hos mig med johanna, carro, krika och louise. sen körde vi och hämtade josse på knutan sen drog vi vidare på förfest hos emil där henke, jerry + några andra var. som vanligt ballade det ur men jag klagar inte.
sen drog vi ner till stan där jag, johanna, carro hamnade på crom-bar. där vi skakade rumpan, såklart! sen blev det "efterfest" hos henke med johanna, jerry, louise och krika. louise och krika stannade iofs inte sålänge, jag och johanna åkte hem lite innan 7 imorse. det var en trevlig "efterfest".

hade faktiskt en riktigt rolig utgång! tackar för det brudar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback